2022 NEC Wheelchair Singles Masters binnenkort van start

Langdurige en succesvolle samenwerking tussen NEC en ITF zet zich voort in het 31e jaar

Hilversum, Tokyo, 6 oktober 2022 - NEC Corporation (NEC; TSE: 6701) is wederom sponsor van de NEC Wheelchair Singles Masters, waarbij 's werelds best gerangschikte rolstoeltennissers van 30 oktober tot 6 november in Oss met elkaar de strijd aangaan.

Dit evenement wordt georganiseerd door de Internationale Tennis Federatie (ITF) en bepaalt de wereldkampioenen van het jaar in het mannen-, vrouwen- en quad-enkelspel en is het hoogtepunt van de internationale rolstoeltennistour 2022, die bestaat uit meer dan 150 toernooien.

Vorig jaar markeerde het 30ste jaar dat NEC en de ITF samenwerkten in het rolstoeltennis en dit jaar is het de voortzetting van deze lange en succesvolle relatie. Door verschillende sporten te ondersteunen, waaronder dit toernooi en top rolstoeltennisatleet Shingo Kunieda, draagt NEC bij aan het creëren van een inclusieve en gediversifieerde samenleving waar iedereen een kans heeft om zijn volledige potentieel te ontwikkelen en te bereiken.

Dit toernooi wordt live gestreamd op de officiële website hieronder.
URL: https://wtm2022.nl/en

David Haggerty, ITF President, zei: "Ik wil graag alle spelers feliciteren die zich hebben gekwalificeerd voor de NEC Wheelchair Singles Masters en ITF Wheelchair Doubles Masters in Oss. Nu de eindejaarskampioenschappen rolstoeltennis van het ITF terugkeren naar Nederland, kijken we uit naar een ongelooflijke sportmanifestatie en een breed programma gedurende de hele week om iedereen te betrekken en te inspireren. "

Takayuki Morita, President en CEO van NEC Corporation, zei: "We zijn vereerd dat we dit evenement al meer dan 30 jaar ondersteunen, sinds de vroegste dagen van rolstoeltennis. Ook dit jaar kijk ik uit naar vele spannende wedstrijden waar atleten van wereldklasse hun capaciteiten laten zien en ons allemaal inspireren."

Overzicht van de 2022 NEC Wheelchair Singles Masters

1. Datum

30 oktober tot 6 november, 2022 (8 dagen)

2. Locatie