TSV-Groep nieuwe Business Partner van NEC

Hilversum, 8 mei 2017 – NEC Enterprise Solutions en TSV-Groep kondigen aan samen te gaan werken op het gebied van de verkoop en levering van het NEC UNIVERGE 3C communicatie platform in Nederland. TSV-Groep is een system integrator die al ruim 25 jaar intensief samenwerkt met haar klanten om ICT ten dienste van de business te stellen. Daarbij werkt TSV-Groep intensief samen met haar klanten om oplossingen zo te realiseren dat de doelstellingen op het gebied van interne en externe communicatie, bereikbaarheid en klanttevredenheid zo goed mogelijk worden gerealiseerd.

Alex Veldkamp, directeur van de TSV-Groep, licht toe: “Wij leveren geen projecten op, maar helpen klanten hun doelstellingen te realiseren. Zo’n aanpak vraagt om partners die dit begrijpen. NEC is zo’n partner.” Veldkamp vervolgt: “Onze samenwerking met NEC heeft als doel om kennis, kunde en kracht te bundelen om zo klanten optimaal te kunnen bedienen.”

Tonko Wedda, managing director van NEC voor de Benelux vult aan: “In TSV-Groep zien wij een Business Partner die een belangrijke bijdrage kan leveren in het adresseren van de marktvraag naar UNIVERGE 3C. Deze complete, op software gebaseerde Unified Communications & Collaboration (UCC) oplossing herdefinieert de manier waarop een organisatie en haar medewerkers communiceren. Juist deze filosofie sluit goed aan bij de manier waarop TSV-Groep wil samenwerken met haar klanten: wij plaatsen beiden de gebruiker centraal!”. Wedda verwacht veel van de samenwerking tussen TSV en NEC: “Ik ken TSV als een zeer professionele partner met een gedreven team dat samenwerken in haar DNA heeft zitten.”

De samenwerking tussen TSV-Groep en NEC wordt met een aantal lopende trajecten vol vertrouwen tegemoet gezien. In een door TSV geïnitieerde campagne worden zowel online als offline de voordelen van samenwerken met behulp van 3C toegelicht. TSV-Groep vertelt hierin dat met behulp van een slimme bedrijfscommunicatie-oplossing kosten te besparen zijn zonder dat hiervoor in eerste instantie een investeringsbudget vrijgemaakt hoeft te worden.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Robert van Amerongen

robert.van.amerongen@emea.nec.com

Alex Veldkamp
Tel: +31204303291
aveldkamp@tsv-groep.nl

NEC Enterprise Solutions
NEC Enterprise Solutions is een toonaangevende leverancier van IT & Communicatie-oplossingen aan kleine, middelgrote en grote ondernemingen in zowel de private als publieke sectoren. De geboden oplossingen maken gebruik van de nieuwste spraak-, data- en video-technologieën en zijn ontworpen voor open connectiviteit, hoge beschikbaarheid en flexibele groei. NEC Enterprise Solutions bedient haar klanten in EMEA (Europa, Midden Oosten en Afrika) via een netwerk van directe verkooporganisaties, distributeurs en value-added resellers en koestert een bedrijfscultuur waarbij deskundigheid, flexibiliteit en toewijding aan klanten centraal staan.
Voor meer informatie: www.nec-enterprise.com.

TSV Groep
Al meer dan 25 jaar helpt TSV-Groep BV  klanten om ICT ten dienste van hun business te stellen. Met een oorsprong in telecommunicatie heeft de organisatie zich ontwikkeld tot een volwaardig Micro Service Provider waarbij de werkwijze van een organisatie en het contact met de klant het startpunt zijn om te komen tot een werkbare oplossing voor geïntegreerde bedrijfscommunicatie.

Voor meer informatie op www.tsv-groep.nl